Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GTranslate

plzh-TWcsdaenfrdeptskes

Tym sprzętom zaufali Polacy

Utworzono: piątek, 10, czerwiec 2011

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Polacy po raz jedenasty wskazali marki, którym ufają najbardziej. Zwycięzcami w kategoriach RTV, AGD, Aparat fotograficzny/kamera i Komputer osobisty zostali: Sony, Panasonic, Electrolux, Bosch, Olympus, Canon, Toshiba oraz Dell.

Kategoria: Komputer osobisty

 

komputer-osobisty

Atrybuty marek: komputer osobisty

atrybuty-komputer-osobisty

Kategoria: aparat fotograficzny

aparat-fotograficzny

Atrybuty marek: aparat fotograficzny

atrybuty-aparat-fotograficzny

Najbardziej godną zaufania marką komputerów jest Toshiba z wynikiem blisko 20 proc. wskazań i to jej przypadło Złote Godło. Kryształowe Godło za wysoką jakość, silny wizerunek oraz stosunek wartości do ceny uzyskała marka Dell, która cieszy się bardzo wysokim poziomem rekomendacji wśród jej użytkowników.

Zwycięzcami w kategorii Aparat fotograficzny/kamera zostały trzy marki. Złote Godło przyznano marce Sony. Marka zwyciężyła również w Rumunii i Chorwacji. Kryształowe Godło otrzymały ex equo: marka Canon, wyróżniona za jakość i wizerunek oraz marka Olympus - uznana przez konsumentów za najlepszą pod względem stosunku wartości do ceny oraz zrozumienia potrzeb klienta.

Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - jedenasta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów.

Jak widać w tabelach, pierwszeństwo w popularności wcale nie odzwierciedla jakości sprzętu i ceny zarówno tych najpopularniejszych jak i tych mniej kupowanych. Dalej kupujemy samą markę a nie możliwości w stosunku do ceny i jakości. Dotyczy to zarówno komputerów jak i aparatów fotograficznych.

źródło: serwis on-line wp