Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy
Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy.
Prosimy, jeśli jest to możliwe, przed zgłoszeniem usterki uzyskać podstawowe dane o komponentach w Waszym komputerze ( procesor, dysk, pamięć, grafika, płyta główna, zasilacz ). Pozwoli to nam szybciej i trafniej zdiagnozować niedomagania sprzętowe.
W tym celu należy pobrać bezpłatne narzędzie które wyświetla szczegółowe informacje na temat konfiguracji sprzętu.
Licencja bezpłatna, z wyłączeniem zastosowań komercyjnych
Platforma: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / 2003 / Vista / 7
Bezpłatny program ( z wyłączeniem zastosowań komercyjnych ) do identyfikacji zainstalowanego w komputerze procesora, płyty głównej, chipsetu oraz pamięci.
W ostatnim oknie programu "About" można zapisać wygenerowany raport do pliku *.txt lub *.html i przesłać w razie potrzeby do nas mailem. Ten niewielki program wspiera praktycznie wszystkie modele procesorów i chipsetów, będących na rynku.
Lista obsługiwanych procesorów, chipsetów i pamięci
Platforma: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7
Już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej lub mailowej z Państwem pojawia się pytanie o zakres prac jakie będziemy wykonywać.
Jeśli zakres prac jest możliwy do wykonania u klienta:
- przyjazd serwisanta
- weryfikacja, ustalenie przyczyny usterki, wycena - usługa bezpłatna*
- naprawa usterki
Jeśli usterka wymaga dłuższej diagnostyki oraz wymiany elementów:
- przyjazd serwisanta
- sprzęt zabieramy do serwisu za pokwitowaniem, weryfikacja, ustalenie przyczyny usterki, wycena usługa bezpłatna*, kontakt telefoniczny lub mailowy, akceptacja
- naprawa usterki oraz dowóz do klienta sprawnego sprzętu.
Czas na wykonanie usługi jest ustalany indywidualnie z klientem w zależności od problemu.
W większości zgłoszeń, sprzęt jest naprawiany w ciągu jednego dnia.
Jeśli miejsce wykonania prac jest na terenie os.Tarchomin nie pobieramy opłat za dojazd.
Gwarancja
Każda część wymieniona podczas naprawy sprzętu posiada gwarancję. W zależności od producenta okres ten wynosi od 3-36 miesięcy. Po dokonanej naprawie otrzymują Państwo fakturę VAT za wykonana usługę oraz gwarancję na wymienione części i podzespoły.
W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z nami.
* - dotyczy w przypadku wykonania zleconej usługi serwisowej.