Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GTranslate

plzh-TWcsdaenfrdeptskes

Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy

Utworzono: sobota, 11, czerwiec 2011

Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy.

Prosimy, jeśli jest to możliwe, przed zgłoszeniem usterki uzyskać podstawowe dane o komponentach w Waszym komputerze ( procesor, dysk, pamięć, grafika, płyta główna, zasilacz ). Pozwoli to nam szybciej i trafniej zdiagnozować niedomagania sprzętowe.

W tym celu należy pobrać bezpłatne narzędzie które wyświetla szczegółowe informacje na temat konfiguracji sprzętu.

everest-home-edition_2_20  Everest Home Edition v2.20

 

Licencja bezpłatna, z wyłączeniem zastosowań komercyjnych

Platforma: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / 2003 / Vista / 7

cpu-z download  CPU-Z 1.70

Bezpłatny program ( z wyłączeniem zastosowań komercyjnych ) do identyfikacji zainstalowanego w komputerze procesora, płyty głównej, chipsetu oraz pamięci.

W ostatnim oknie programu "About" można zapisać wygenerowany raport do pliku *.txt lub *.html i przesłać w razie potrzeby do nas mailem. Ten niewielki program wspiera praktycznie wszystkie modele procesorów i chipsetów, będących na rynku.

Lista obsługiwanych procesorów, chipsetów i pamięci

Platforma: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7

 

Już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej lub mailowej z Państwem pojawia się pytanie o zakres prac jakie będziemy wykonywać.

Jeśli zakres prac jest możliwy do wykonania u klienta:

  • przyjazd serwisanta
  • weryfikacja, ustalenie przyczyny usterki, wycena - usługa bezpłatna*
  • naprawa usterki

Jeśli usterka wymaga dłuższej diagnostyki oraz wymiany elementów:

  • przyjazd serwisanta
  • sprzęt zabieramy do serwisu za pokwitowaniem, weryfikacja, ustalenie przyczyny usterki, wycena  usługa bezpłatna*, kontakt telefoniczny lub mailowy, akceptacja
  • naprawa usterki oraz dowóz do klienta sprawnego sprzętu.

Czas na wykonanie usługi jest ustalany indywidualnie z klientem w zależności od problemu.

W większości zgłoszeń, sprzęt jest naprawiany w ciągu jednego dnia.

Jeśli miejsce wykonania prac jest na terenie os.Tarchomin nie pobieramy opłat za dojazd.

Gwarancja

Każda część wymieniona podczas naprawy sprzętu posiada gwarancję. W zależności od producenta okres ten wynosi od 3-36 miesięcy. Po dokonanej naprawie otrzymują Państwo fakturę VAT za wykonana usługę oraz gwarancję na wymienione części i podzespoły.

W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z nami.

* - dotyczy w przypadku wykonania zleconej usługi serwisowej.